Jak reklamovat

Jak reklamovat

Jak reklamovat zboží??

I když se s reklamacemi setkáváme velmi zřídka, nic to nemění na skutečnosti, že při nákupu v našem e-shopu máte stejnou záruku jako v kamenném obchodě. Záruka začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem. Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců, jestliže byl kupujícím Spotřebitel. Pokud jste zboží koupil(a) jako Firma, poskytujeme záruku v trvání 6 měsíců.

Prodejce neodpovídá za chyby výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Nevztahuje se na chyby způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením.

Reklamaci je nutné uplatnit poštou na korespondenční adrese provozovatele:

BZS s.r.o., Kremnička 3, 97405 Banská Bystrica

Do zásilky přiložte kopii faktury nebo údaje, podle kterých budeme moci identifikovat vaši objednávku (vaše jméno). Přiložte také formulář pro reklamaci zboží, který najdete zde.

Zásilku neposílejte jako dobírku, dobírky nepřijímáme!

Pokud potřebujete nějaké informace o tom, jak postupovat při reklamaci, kontaktujte nás na info@ecoegg.sk.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení